Voltak járművek az AMTS-en, amiket szinte mindenki megnézett, ha nem éppen egyenesen miattuk ment ki. A Die Hard filmben szereplő teherautó vagy a Mercedes-Benz koncepciója ritkán látható különlegességek, de a kiállított luxusautók, a különböző standokon látható sok száz lóerős csodák, és az RS Tuning vagy a nemzetközi/hazai résztvevők egyedi átépítései - sokak számára Az álomautó(ka)t testesítették meg. A válogatás első része inkább ezekre a gépekre fókuszál, és bár nem mindegyik ára esik az elérhetetlen kategóriába, azért egy 488 GTB vagy egy Gallardo Spyder birtoklására keveseknek nyílik lehetősége.
Kezdjük a sort egy 911(991) GT3 RS-sel, 500 lóerő a hátsó kerekeken, fantasztikusan néz ki ebben a színben (feltételezem a többiben is), egy ilyet versenypályán vezetni maradandó élmény lehet:
Nem messze a 991-es széria jelenlegi királyától egy nem kevesebb, mint 1200 lóerős GT-R állt a Red Sun Service standján:
Látványos volt a Z-Performance M4-es BMW-je is:
BMW i8 a Vossen standján:
Polaris Slinshot, nem túlságosan gyakori látvány az utakon a három kerekű, több mint 170 lóerős járgány:
A show egyik sztárja kétségtelenül a Mercedes-Benz 2011-es Silver Arrow koncepciója volt:
De kitűnt a négykerékűek közül a Die Hard 5-ben szereplő teherautó is, amely Magyarországon készült:
Nem csak a parkolóban lehetett NSX-et látni, ez a sárga példány Szlovákiából érkezett:
Egy autó, ami nem létezik, de mégis – Mercedes-Benz B45 AMG:
Az autót a kecskeméti Mercedes gyárban építették a dolgozók egy projekt keretein belül, egy B-osztályba került be gyakorlatilag az A45 AMG összes szükséges alkatrésze, így bár hivatalosan nem gyárt a Mercedes B45 AMG modellt, mégis itt állt egy működőképes példány belőle. Ezen kívül szinte biztosan létezik belőle stuttgarti prototípus, egy időben jelentek meg róla kémfotók nagyobb autós portálokon. Végezetül következzen egy igazi ikon, amelyből több példány is volt a különböző standokon:
Szabó Márton
Nézzétek meg a teljes galériát honlapunkon!